Katt unge....

I dag blev det ett oväntat tillökning i hemmet....
Pojkarna hittade en stakars kattunge i skogen i dag och den är bara tre v gammal Max fyra v....
Ingen av dem andra pojkarna kunde ta med den hem och jag hade inte hjärta att säga nej....
Vi kunde ju inte lämna kvar den i skogen ju....så nu har vi en mjukande baby hemma.....
Jätte söt är den....och nu sover den i korgen jag har bäddat åt den...
I morgon måste jag fixa mjölkersättning...
Den ska heta leja det är en flicka säger dem hahah
Willes kompis mamma har varit uppe i skogen två gånger för att se om det fanns fler kattungar el om hon hittade mamman men hon hittade inget....
Undrar hur den har hamnat där......
Jag sa till pojkarna att vi får ha den ett tag och se....tiger är inte så imponerad av henne än i alla fall....
Annars blir det att hitta ett hem till henne när hon har växt till sig...nu är hon för liten...
Varför blir det aldrig som man säger ?....
Nu ska jag dricka lite te och sen sova har ont i huvudet och så känns halsen skrovlig...
Bara jag inte blir sjuk nu också...
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0