ja jag vet...

jag är hopplös med denna sidan hahahah
men jag är inne i en period då jag inte sitter så mycket vid ´datan...
nu har ju sommaren och värmen kommit så då har man ju en hel del ute att göra =)

jag har ränsat lite i rabbaterna och rensat upp vid växthuset så jag har varit duktig...
nu i två dar har vi haft över 26 grader varmt...kan ju säga att jag har ju lyckats bränna mig lite redan ...

idag grillade jag och pojkarna för första gången i år och gjorde en salsa på rödlök,feta och vattenmelon mm såå gott...

james är uppe i sälen och jobbar denna veckan....han har inte lika varmt det är fortfarande snö i baken så han behövde ha mössa och vantar på sig....

otroligt hur det kan skilja sig i vårt land....

wille har tagit årets första dopp i dag med kompisar...
är det så här varmt i morgon så blir det det för mig också =)...
max har fotboll i skolan så han slutar senare....jag och wille ska kanske passa på och sticka ner och simma lite =)

i fredags hade jag och wille egen dag...vi var iväg och shoppade lite nya kläder till honom och så åt vi ute..max sov hos kusin moa och james var på svensexa...

sen i lör var vi på bröllop =) älskar bröllop..
jag fick dricka så james körde för han måde inte så jätte bra...

på tor börjar jag jobba två timmar om dan..har inte jobbat på 10 veckor tror jag det blivit...
se hur det funkar för rygg och fötter...

james kommer tydligen ligga ute en hel del nu så man får vänja sig vid att vara själv i veckan och att bara ha han hemma på helgen....lite konstigt att vänja sig men man blir väl van allt eftersom...

nu ska jag natta pojkarna sen blir det en tidig kväll för mig också...
är såå trött efter att ha gått upp tidigt och av all sol..

kram



Kommentarer
Postat av: katta

så fint du fått det ...



Saknar dig lite ....



Kramis

2012-05-28 @ 09:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0