Hel dag...

Idag har jag haft en hel dag med barnen på center syd..
Vi åkte först för att hämnat mina sulor...är ovant och jag har väldigt ont i fötter och ben..
Får hoppas det bara är nu i början för att jag är ovan...
Jag skulle höra av mig nästa vecka om det var något...
Sen körde vi till center syd och handlade ett packet golv till...sååå stökigt att behöva köpa ett helt packet till när vi behöver en planka grr
Sen åt vi på mc donalds och gick och shoppade lite...
Dem fick nya t-shurt båda två och så handlade dem i leksaksaffären för sina pengar.
Sen handlade vi lite mat innan vi åkte hem...
Blev spö regn under färden...
Nu är jag helt varm..
Ska se färdigt filmen på tv sen ska jag sova..
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0