Deppig...

Känner mig nere idag..
Kan inte sätta fingret på varför...bara känner mig ledsen och omotiverad...
Brukar må bättre efter psykologen men mitt humör är fortfarande nere...
Vädret är inte till hjälp...
Kanske är jag rastlös bara...
Vill att det ska hända lite och jag behöver en förändring...
Jag måste börja bryta mitt eget mönster för att kunna få en förändring...men det är ju inte det lättaste..
Jag måste börja se om jag kan hitta ett nytt jobb och få igång min hemsida med smyckerna och verkligen lägga ner tiden på det.
Jag måste försöka hitta nån gnista med james så vi börjar gör saker...nu tar vi nog båda varandra för givet alldeles för mycket.
Man blir hemma blind och bekväm...
Jag är inte van att vara ensam på kvällar och nätter när han är borta...
Jag saknar han jätte mycket när han är iväg...
Men när han kommer hem så är det datan jag vet han behöver varva ner men jag vill känna mig saknad..
Jag känner mig ensam...
Jag avskyr att ha min familj så långt härifrån...
Jag kan inte packa en väska och bara åka när jag vill...
Jag känner att jag är i behov av min familj mer än nånsin just nu...
Det är jobbigt att känna sig nere och att ha ont och inte kunna röra sig som man brukar el ha orken att göra allt man brukar...
Jag är så van att vara aktiv..
Nu har man mått skit i ett år..
Jag har fått huvudverken igen...behövdes bara två dar på jobbet sen var det som vanligt..
Något positivt är att jag har äntligen fått en tid för utvärdering hos smärt rehab i Lund nu den 3 juli...
Ska bli spännande och se vad dem kommer fram till och vad dem säger och vad som kommer att hända nu...
Det är skönt i alla fall att det börjar hända lite....
Jag vill börja bli mitt gammal jag i gen men glädje och ork i kroppen.
Just nu känner jag inte igen mig själv..
Försöker tänka positivt och det funkar för det mesta men sen så funkar det inte alltid...
Nä nu ska vi försöka få nån mat i magen och jag ska ligga och läsa lite sen och bara vara....kanske sova en stund för jag är trött idag.
Kram

Kommentarer
Postat av: Inger

Ush, jag mår så dåligt av att du mår dåligt :( Ja vi är långt borta, men inte mer en ett samtal heller! Glöm inte det.

<3

Ja nästa gång jag kommer ner ska jag hjälpa dig! :)

Och glossybox är jätte roligt. Så fort man får paketet så längtar man till nästa. Oftast är det värt varje krona! :)

2012-06-07 @ 17:33:46
URL: http://ingerandersson.blogg.se/
Postat av: katta

sänder dej massa kramar önska jag kunde komma till dig lite oftare ...

2012-06-10 @ 22:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0