tillbacka

haha ja då är man tillbacka igen...
ja det var ju verkligen ett tag sen man skrev men jag har verkligen inte hunnit..har haft fullt upp med att skriva annat =)
känns fortfarande helt otroligt att jag har fått en syster till =) och att jag får ha henne i mitt liv från och med nu...
ja det var ju inget man hade väntat sig vid 32 års ålder hahah
jag är såååå förväntansfull och pirrig..
nästa vecka ska jag äntligen få träffa henne =)

på måndag åker jag till sthlm en vecka och det ska bli såå skönt att få vara med familjen igen..saknar er såå grymt mycket.
måndag är bokad bara till mammsen!!!!

jag kommer verkligen att slappa ..ska bli såå skönt för jag har inget att tänka på..inga barn med mig eller någonting =)

i dag är första dan på ett par veckor som jag inte haft supper ont i huvudet...men det kommer och går hella tiden.
är däremot jätte trött ...

ja och JAG MÅSTE verkligen packa nu jag har bara tre dar kvar hemma..
jag lär mig aldrig..jag har sakt hella veckan att jag måste packa...jag i ett nöt skal att spara det till sista minuten...kommer garanterat springa omkring som en virrig höna på sön hahaha

i dag sökte jag in till ssk linjen till våren =) känndes bra får se hur det går nu bara...

jag har även vågat skriva ett medelande till en av våra nya bröder och ett till vår nya faster...
sitter och väntar för fullt på om det kommer komma något svar....
jag hoppas så att det komer två svar.....men förstår sammtidigt om det inte kommer något.
vojne vad detta är kompliserat hahaha

jag har mått dåligt ett tag..jag saknar min vanliga vardag...
läkaren tror att jag är sönder stressad eftersom det är mycket hemma och på jobb.
james och jag har det riktigt bra nu =)
i helgen får vi egen tid bara vi i familjen..rätt skönt...

nu ska jag snart se robinson med barnen innan dem ska sova...
kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej syster Vera!



Nu har jag hittat din blogg=)



måste säga att det var inget man väntat sig vid 42 års ålder heller att man skulle få 3 små syrror=)

men livet har ju sina överraskningar och kan skaka om en ordentligt ibland! det har vi ju lärt oss nu både du och jag=)

och jag är precis lika förväntansfull och pirrig som du över att vi faktiskt snart kommer att träffas efter att ha mailat till varandra dagligen i snart 2 månader=) på något konstigt sätt så känns det redan som att vi känner varandra och alltid har gjort!!!

Tänk att om 4 dagar så kommer vi att ses på riktigt!!!

så många gånger i mitt liv som jag undrat och funderat och haft så mycket frågor!!! och nu känns du bara så självklar att ha i mitt liv <3

men visst känns det overkligt allting!!

det här är något som händer andra och inte en själv=)

känns som att läsa ett reportage i svensk damtidning=)

men detta händer ju faktiskt!!! helt otroligt fantastiskt!!! det kommer att bli bra ska du se syster Vera!!!



Vi ses snart min vän!!=)



Kramar storasyster<3

2011-10-15 @ 20:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0