magneter...

hahah ibland undrar jag om vi är ett par magneter....så fort vi ska vara själva så har vi alltid folk här...
dem kommer som flugor till en socker bit hahaha
är väl både på gott och ont....
men klart vi bor i mitten av alla vänner så vi blir träff punkten...

har haft besök i kväll...och james kompis och hans son är fortfarande kvar för dem ska lana lite..
så för att lta killarna spela sina spel i fred tog jag min data och la mig i sängen i stället med öron snäckorna i öronen och härlig musik =)

funderar på om jag ska fixa lite te och en smörgås också sen ska jag krypa ner under täcket och se en serie =)

trevlig helg och en fortsatt mysig fre kväll =)
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0