imorgon smäller det =)

kan inte bärga mig...
i morgon är den stora dagen jag väntat på =)
ska få krama om min nya kära syster yster och så min syster dotter =)
vojne vad vi ska ha kram kalas hahaha

jag känner mig som ett barn som vet att det är julafton snart och att man ska få öppna en massa packet...
tänk att man kan känna så fast man inte setts innan...
känns inte som det är första gången man ska ses...

vi ska ha riktigt roligt och lite saker är inbokat =)

undrar om det kommer att gå att sova i kväll haha

i dag har jag och mamma haft en myssig dag..vi åt middag ute och så var vi på bio...
såg crazy stupide love men den var ok..ingen höjdar film och ingen som jag springer och köper så fort den kommer ut.

sen drack vi en god smoothie nu i kväll till true talent =)
strax blir det ett supper snabbt bad igen hahaha
kan aldrig ligga länge i badkaret..tar alltid för varmt vatten =)

sånt jäkla bus väder det har varit idag...
jag och mamma såg ut som dränkta katter när vi kom hem hahaha
hoppas det är bra väder i morgon =)

wille är små dålig där hemma =(
så han skulle vara hemma från skolan i morgon också...
går så jäkla mycket skit nu...

nä nu ska jag tappa upp varmvattnet =)
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0