lungt och skönt

idag har varit en underbart lugn dag....vi har inte gjort något speciellt och vi har inte haft besök el något utan bara tagit det lungt och slappat =)
ungarna har varit iväg och lekt på varsitt håll en stund så det har varit aldeles tyst här hemma också....
som jag har saknat att ha det så lungt runt mig...
vi har haft det lungt och skönt hemma hela veckan..

jag hoppas vårt hem får vara så häär nu...det är jobbigt att ha inneboende även om det funkar...

nu blir det snart stekt fläks med löksås och pumpa paj till effterätt =)
sen är det myss i soffan och idol på tvn...
en helt lugn och bara helt under bar fre hemma hoss falkerups ;)
just nu mår jag seddutom lite bättre med förkylningen också...

hoppas alla har en bra fre kväll
kram


Kommentarer
Postat av: katta

Så underbart att höra ni bara fått vara ni sluppigt allt ....



Detta önska jag er verkligen och att ni kan få det flera gånger

2011-11-04 @ 21:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0