läkarbesök..

jag gick i väg till läkaren i dag i alla fall efter att ha varit dålig sen föra helgen
och jag hade bihållsinflamation så nu ska jag äta pencillin i 10 dar!!!
tur jag gick och jag hoppas dena kur hjälper så att jag blir frisk nån gång...
han sjukskrev mig till fre så att medicinen hinner verka...sen är det jobb till helgen som gäller....

tur man har en stora syster nu som håller koll på en och ser till att man sköter sig och kommer iväg till doktorn ;) <3
jag själv går ju inte i första taget annars...
jag är hopplös med sånt...

sen varför mår man mirakulöst alltid bätre precis när man ska in till läkaren??? sen behöver man bara komma ut till parkeringen så mår nästa värre än nånsin !!??
mystiskt det där...

blev såå trött efter maten så jag känner att jag orkar knappt lyfta armarna och skriva...
blir att slappa lite framför tvn..
kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja man kan inte springa runt med en massa baciller och må risigt hur länge som helst, bra du gick till farbror doktorn=)

Kram<3

2011-11-08 @ 07:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0