gås midag..

i dag har vi varit hos svärmor på gåsmiddag och det var sååå sjukt gott och så tackar man ju inte nej till en middag man själv slipper laga ;)
så blev det go äppelkaka till efterätt mm

annars har dagen flyttit på och varit lugn....
ungarna hade sin kusin sovandes i natt så dem var i farten tidigt i morse...
så det är nog inte konstigt att pojkarna däckade tidigt i kväll hahaha

i morgon börjar vardagen i gen men jag blir hemma i morgon också sen måste jag gå och jobba...
måste till läkaren också om jag inte blir av med detta snart....

ja ännu mer måsten...

just nu siter jag och tittar på true talent =)
dem är så sjukt bra allihopa

denna helgen sprang iväg och barnens lovvecka lika så....

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0