torsdag

solen skiner och det är varm ute i dag =)
jag ska jobba ikväll sen är jag ledig i morgon ...

min lila prikiga korv är duktig =)
i går hade vi en myss dag inne med film festis och varma smörgåsar..
sen fick barnen glass och så köpte jag en tidning till wille så han hade något att läsa =)
och lite godis till dem båda..
gjorde alltid mamma när vi var yngre..
när vi var sjuka fick vi godis och tidningar =)

max fick vara tre timmar på dagis i dag och i går...
dem håller på och trännar sånger inför sin avslutning på tis =)
spännande....

nä ha en bra dag
kram


Kommentarer
Postat av: katta

Komiskt mina ska med ha avslutning på tis ;D

2011-05-26 @ 19:23:36
URL: http://kaan74.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0