tiger..

vår katt är en riktig liten barbar...
nu har han börjat jaga små kanin ungar och äter dem..han har väl ätit slut på alla möss i området...
han hade fångat en kanin unge i dag jag han se honom så jag tog honom så kaninen klarade sig denna gången...

dessutom har vi en extra katt i dag =)
han ser ut precis som tiger men är inte vitt under halsen...sååå sött skulle kunna ha kvar honom =)

i går var james iväg med jobbet och hade fem kamp...
jag och ungarna hade en god middag som bestod av köttfärspaj och jag tog ett glas vin =)
sen bakade vi lite kanel och vanilj bullar också så vi hade en riktigt mysig fre =)

nu har jag jobbat och måste snart lägga mig för jag ska upp tidigt i morgon och jobba.
hoppas alla andra har en trevlig lör kväll
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0