dagis avslutning.

i dag har varit en kanon fin dag...
solen har skinit och det har varit jätte varmt.

men jag vaknade med ont i halsen och rinnig näsa =(
efter denna dagen så har jag börjat bli ännu mer förkyld..vill inte vara sjuk

vi var på max dagis avslutning..hellt otroligt att han börjar i skolan efter sommaren man kan inte förstå det..tiden går för fort....
han var jätte duktig dem dansade men han satsade på robot stilen hahaha så söt
han är ju så jäkla blyg av sig men han sa sin rad som han skulle säga =)
blev riktigt stolt.

men det blåste så dant och blev kalt och jag tänkte ju inte på att ta nån tröja med mig så vi fick åka hem när det var dags att grilla för jag orkade inge mer då.
nu ligger jag nerbäddad i sängen och ska strax sova...
ska upp tidigt för att köra james i morgon och max ska till logopeden.
här kommer lite bilder från i kväll.


tycker inte om strumpor står det till hö =)
han går alltid barfota hahaha




Kommentarer
Postat av: Suzzie

Awww..Hjärtat!! Han är ju så himlans söt!!! GULLE

2011-06-01 @ 00:51:54
URL: http://suzziie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0