supprice =)

hahaha idag ahr jag haft en kanon dag =)
körde till helsingborg och överaskade en riktigt go vän...hon fyller år i morgon men ska jobba..
så jag åkte i dag men jag hade sakt till henne att jag jobbade...
snacka om att hon blev förvånad och lite chokad hahahahah
vi tog en fika på värla och fönster shoppade lite sen gick vi en sväng på ikea också =)

jag köpte en ny jacka till wille som jag hittade på rean..hans har ju gått sönder..så nu har ungen en hel jacka och ett par hela skor igen =)
han slitter ju ut det fortare än man hinner blinka...
max växer så det knakar så han måste upp en kläd stl..
så det blir att inhandla några nya tröjor när lönen kommer....
dessa barn =)

själv köpte jag en väska..större modell behövde nån bra nu när jag ska till sthlm och jag är riktigt nöjd med den =)
nä nu ska jag köra för att hämnta wille på scouterna
kram


Kommentarer
Postat av: katta

Ja kan man säga jag blev lite chockad men nu kommit över det och njuter av denna underbara dag jag haft



DU bara hur underbar som helst du ska ha en stor härlig dagens ros ....

2011-03-17 @ 01:09:53
URL: http://kaan74.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0