max dag

i dag har varit världens bästa dag enligt max =) det började med att han och jag åkte till dallen bade i morse... det var vattengympa där också och max gjorde som dem hahaha såå sött den. sen åkte vi hem och åt lunch medans vi väntade på att mormor skulle sluta jobbet... sen åkte vi in till stan där vi gick i leksaksaffären=) han köpte några bakugan gubbar. sen blev det en godis påse på vägen hem på tunnelbanan. och när vi kom till farsta så gick vi in till en frisör där han blev klippt.. han blev såååå snygg han älskar sin nya frisyr..man får inte röra den hahahah nu sitter han och äter mat och väntar på värsta bilförarna.... så jag har en liten kille som är riktigt lycklig i dag =) själv hittade jag ett par skor och en lång kofta som jag blev riktigt nöjd med...billigt var det också =) hoppas alla har haft en bra dag också. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0