lovdag

ja då är det tor och kallt är det i huset... trött som attans är jag också.. skulle ju ha sovmorgon i dag eftersom barnen är lediga i dag. men nä vackanr av tvn vid halv sju ..men sommnar om lite smått...sen ringer telefon och jag tänker att jag nog sovit länge i alla fall.... nä då var hon strax äver 8... då var det en kompis till wille som undrade om han ville med dem och bada i dag... så nu har jag kört honom ditt så han är borta hela dan. james är hemma så han får ha max hemma med sig jag ska strax köra och fika hos rosse... sen har jag lovat att köra jessis kille till verkstan han ska hämnta sin bil.. sen efter det ska jag hem och gossa n er mig i täcket igen och inte göra så mycket annat i dag. max sitter och ser tv med lizzy i famnen..han gillar henne nu när han inte är så rädd =) hoppas alla får en super bra dag kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0