1 mars..




min alla hjärtans dag ros är fortfarande fin =)
börjar torka lite...är förvånad att den har hållt sig så länge....men jag har alltid varit duktig med en ros men får jag en buket så hänger alla dan efter :(

ja då var det den första mars..
va tiden går man hänger ju ionte med...

kan inte fata det men ladies night biljjeterna för i år är bokade =)
tack katta för att du lägger ut så länge =)
gu va vi kommer ha skoj ;)längtar redan..
ni tjejer som inte varit på det måste bara gå...
det är en sån speciell stämning det går inte beskriva...
passar ALLA åldrar..ung som gammal alla uppskattar det =)
vi slår ju på och tag med middag...ska man väl gå vill man göra det ordentligt ;)

i helgen så var vi i helsingborg och hade det super trevligt.
jag och katta var ute på en shoping runda på värla utan barn och män =)
jag hittade två tunika/klänningar för 99 kr st...sparade massa penngar på dem..för dem skulle från början ha kostat 1200 kr tillsammans nu blev det 198 =) tycker jag var rikgitt fynd.
ny förvaring till pärlorna blev det också..får ju inte plats med alla som det är nu.

hittade en recept bok på 1001 cupcakes,kakor och andra läckerheter...
man började ju dregla bara man såg bilderna...
problemet blir att välja vilket man ska prova att backa först.hahah
(sus och inger ni hade gillat denna..framförallt inger du som backa så mycket.)
ska ta en bild och lägga upp...

har ont i nacken i dag...har sovit konstigt med huvudet igen...
ska iväg och jobba kväll snart..urk men jobbar bara två dar sen är jag ledig två igen.

i går körde james på trafik skolan igen så nu är han på banan igen ;)
hoppas han får det fort körkortet...
vi väntar ju med spänning på om han får det nya jobbet el inte också...

kolla in stilen nedan hahaha



nä ha en bra dag.
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0