7 barn

i går kom en kompis till wille och sovde över...
dem plus max valde att sova i husvagnen som står på vår tomt.
vaknade av att dem kom in vid 04.30 i morse...
men sen efter en stund blev dem tysta igen då hade dem sommnat.
men så var det dags igen vid halv 8 då deras kusin nadja kom...
vi skulle passa henne över dagen..
sen blev det att en arb kamrats son ringde och frågade om han fick komma och leka så helt plötsligt så har jag 5 barn här hemma.

sen ville ju kalle och james ut och golfa och då så fick han ta med sig dem två små och jag tyckte att 5 el 7 spelar ingen roll så jag blev 7 barns förälder här hemma hhahaha
sen ringde en klass kompis till wille men där gick min gräns och sa nej...
dem har ätit klubbor och pannkakor här och varit ute och lekt..
till och med dem stora barnen har fått vara lite i fred.
bara max som öär lite sur av sig...

nä nu ska jag fortsätta här bens mamma kom nu plus hans lila syster
kommer uppföljning snart igen
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0