njuter =)

är helt ensam hemma och jag njuter =)
james är och prov jobbar på sitt ev nya jobb och kommer senare...
ungarna är med honom och ska sen hem till jessi och moa och sova över..
njuter av tystnaden och det är såå skönt...
har härlig musik på och bara strosar runt och gör vad jag själv känner för =))

detta får jag aldeles för lite av...
behövr det ibland så man får nya krafter...

jag och james ska se filmer i kväll och bara njuta av att vara själva lite för en gång skull =)
sen ska han iväg och fiska i morgon...

måste börja fundera på om jag ska ta bil el tåg till sthlm i mars...
man vet ju inte hur vädret kommer vara...

nu ska jag fixa lite te och sen se om han har lagt in zumba fitness i hård disken  för i så fall ska jag nog prova på det en stund =)
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0