doktorn...

jag och james fick en dubbeltid till läkaren i dag och den bäste av dem som finns på vårdcentralen =) vi hade tur...
james behövde pencellin..
sen skrev han ut en dunder kur till hostmedecin...cocilan el vad den nu hete..stark som attans...
jag blev litte skakig i benen av den =)

så nu ska vi väl få bli bättre hoppas jag...
min hals är helt sönder och gör ont  =(
min feber har försvunnit i alla fall...ett positivt tecken i alla fall =)

varför ska man alltid må som best när man är just hos läkaren och sen som värst så fort man kommer innanför dörren?? skumnt hur det funkar...'

ska försöka göra en milkshake bra för halsen =)
måste ta en tab för huvudet också...

kram


Kommentarer
Postat av: katta

Ja du det är alltid så när man kommer till läkaren ganska konstigt ...



ja det hostmedicinen har jag med ingen att leka med uscha mej, men nu går det ju framåt så vi kan ses :D

2011-01-11 @ 22:57:30
URL: http://www.kaan74.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0