i morgon

kommer det att vara full rulle...
jobbar först 06-14.30..sen måste jag åka till systemet..handla det sista till nyårsmiddan..vi blir tre extra...
sen hem och städa och göra snyggt =)
dessutom har jag ett armband jag ska göra och så måste jag fundera ut vad jag ska ha på mig...

ja max ska hämntas hem från moa och jessi också och ev ska wille dit och sova till lör sen.hahaha
tur jag har en stor kalender att skriva i ;)

ser fram emot nyår...
jag hoppas att nästa år blir ett bra år och framföra allt att vi får vara FRISKA!!!!!

har fått lite små jobb och beställningar med smyckena igen =)
ska flörta med katta nästa vecka om det är bra väder att hjälpa mig ta lite foton på mer av mina smycken =)

nä nu ska jag göra mig i årdning för att sova...
hade såå sjukt svårt att somna i går...
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0