högskola

i dag fick jag första beskedet från högskolan...
jag står på reservplats på alla skolorna =(
men jag står kvar och nu får jag vänta till den 20:e innan jag får det slutgiltiga beskedet om det finns någon ledig plats som dykt upp....

jag är verkligen värdelös på  att uppdatera min sida ;)
men det händer ju något alltid så man hinner ju inte med...snart är det jul dessutom..
tiden springer iväg.
jag är klar med alla julklappar i alla fall =)
ska sitta och slå in allt i kväll när barnen har somnat ;)

var på ullared i tis och man hittar ju alltid sjukt mycket roliga saker och varje gång önskar man att man hade haft mer penngar med sig hahaha

i dag åkte tomntarna upp och i morgon åker granen in =)
sen ska vi baka lite gott också tänkte jag =)

i dag har jag stor städat här hemma och det är såå härligt att sätta sig ner i soffan sen och bara njuta =)

i morgon blir det skolan för wille igen...
jag och max ska iväg och ficka vinter skor till honom och så ska vi fixa några julgranskulor till granen...vi hade inte så många kvar som var något att ha...

just nu har jag lailas jul på fyran och man vill ju verkligen bara ställa sig i köket och göra allt hon gör...det ser såååå gott ut =)

ska prova göra knäckebröd och skorpor =)

hmm undrar om jag inte har några pepparkakor kvar ska gå och se efter ;) och dricka en kopp te i väntan på sovande barn hahaha

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0