nu har det hänt igen..

tiden bara går och går
glömmer helt bort att skriva här...
hela föra veckan var jag sjuk....
i helgen har det varit fullt upp verkligen...
i lör så kom kalle över med sina barn och wille hade en kompis här...sen kom frans och hans dotter...
micke var över och då kom danne och chipe med sina barn...
världens fritids...
fick lock för öronen när alla barn åkte hem....
benjamin sov över..

sen i sön åkte vi och fikade hos chipe och dem och lämnade benjamin =)
efter det blev det barn klas hos jessi och marcus...
vi blev kvar på grillning mm gott
hade två barn som dekade direkt i går när vi kom hem vid halv 9
jag sov riktigt gott också...

på ons ska jag till sköterskan och utvärdera om jag har fått astma...
har fortfarnde svåt med andningen och har ont i bröstkorgen och är helt igen täppt i näsan och slemig i bröstet...
nu ska jag försöka få en liten i säng och den andra att bli klar med matten...

hoppas alla haft en bra dag..
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0