ledig

varit ledig i dag nästan...
var tvungen att åka in till jobbet för att gå på en och en halv timmes handledning....
jag fick lämna max på dagis redan kl 8 i morse vilket var skönt för jag fick lite egentid...
så mellan 8 och 13.45 hade jag inga barn...
såg en film och sov en stund och åt lunch och satt och slappade i soffan...
så skönt det var...
kommer ha en sån dag nästa vecka också =))
man behöver det hur mycket man älskar barnen så måste man ha litte egen tid till att ladda batterierna..man har så sjukt mycket att hinna göra ändå...

ja något som är riktigt gott är den nya marabou chokladen..sommar smaken...passion-chili..
tycker ni om passionfrukt så köp denna och prova mmmmmmmmmmmmmmm sååå god =)
och den smakar massor av passionfrukt...

nu ska jag fortsätta att slappa lite för jag har fått ont i huvudet så tradigt och tabletterna hjälper inte..
måste gå och få recept belagd som är litte starkare och se om det hjälper....
inte ens dem recept fria migrän tab funkar...

hoppas alla haft en bra dag kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0