nästan

har lyckats lösa det mesta för denna veckan...
fick låna en av jobbe bilarna i kväll och i morgon och sen på fre åker jag hem med siv för sen är jag ledig 4 dar....
så det har nästan löst sig....
pratade med dem ang bilen i dag och det var bränslepumpen som pajat..
nu letar dem efter en som är duglig och inte kostar allt för mycket....dem skulle höra av siog när dem hittat en så jag få¨r veta ris och så....
så har jag stor tur nu så har jag bilen till helgen
så håll tummarna .....
behöver verkligen bilen på mån....
dessutom hade jag behövt den på fre redan har små ärenden men men får se vad som händer...

jag var inne på systemet hemma i dag och dem best hem en flaska amadeus till mig =))
den ska komma till fre så det är bra....
något positivt

snacka om att det har varit varmt idag
skönt att värmen äntligen är på väg
trist bara att man jobbar när det är sånt fint väder men det ska tydligen vra finnt väder hela veckan

nä nu ska jag fixa läs läxan med wille
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0