massor..

har hänt...
i lör hade jag spa fm med några tjej koisar sen på em kon menny med barn och jessi  och moa
vi gillade och hade film kväll och såg prinsesan och grodan =)
i sön var vi på tosselilla...
vi hade tur med vädret..det var inte för varmt....

nu har jag bara lör och sön kvar att jobba sen har jag tre veckor semester ))) sååå skönt det ska bli
men veckorna kommer gå för fort har jag en känsla av...

i morgon ska jag få hjälp av rose att sätta ljusa slingor i håret lus att jag ska vara moa vakt..jessi ska jobba hela dan...
vädret kunnde dock vara lite bättre..
vi har bara regn eller mullet här...
så tradigt vill ju ha sol så man kan få fär och ka bada...
nä nu ska jag få i säng mina små prinsar..
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0