utmaning!!!!!

jag har blivit utmanad..=)
ska lägga upp 6 bilder på mig själv som nån annan tagit...

var litte små klurig har inte så många bilder på mig men hittade ett par i alla fall =))sofi och fabiola på sthlm besök =)min möhippa...blev en riktigt rolig och lyckad kväll =) gjorde tjejerna bra..synd bara att det skanades två systrar...jag och sofi lika tokiga som alltid...från mitt senaste besök -08 =)mina prinsar..precis fått hem lil prinsen till vårt nya hus =)kryssningen då james fyllde 30 =)mitt bröllop 26 sep -07 =)

1. sofi och fabiola på sthlms besök =)
2. min möhippa..var en riktigt rolig och lyckad kväll..det fixade tjejerna bra =) saknades bara två systrar...
3. jag och sofi lika tokiga som vanligt haha.mitt senaste besök i spanien -08..
4. mina prinsar..här har vi nyligen fått hem våran lila prins till vårt nya hus =)
5. kryssningen då james fyllde 30 år
6.vårat brölopp 26 sep -07 =)

ja det var dem det..tror jag klarade dena utmaning också =))
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0