tjejfest

i lör hade jag en liten tjej fest =))
vi blev 9 tjejer det var bara 4 som inte kom...
vi hade jätte skoj...
james och barnen sov över i helsingborg och katta sov över hos mig så vi hade hela kvällen och naten och fm utan man och barn...
SÅN LYX DET VAR =))

jag bjöd på grönsaker och dippa och lite annat smått och gott..
vi drack vin och bacardi razz drinkar mm gott
vi hade ingen musik bara för spotyfi valde att krångla just då..men jag fick igång musiken dan efter =(( hmm va då typiskt....
när jag för en gång skull väljer att fixa något så får jag otur med det..men ja ja vi ahde skoj i alla fall
trist bara att alla stak så tidigt..den siste åkte vid tio...
men nån skulle gå ut senare och andra skulle hem till barnen och jenny skulle upp tididgt och jobba...
jag hade tur jag började inte förän kl 14 dan efter =)

jag och katta satt uppe till halv ett och snackade...
det var så lungt och skönt i huset..
och jag behövde verkligen få denna egen stunden...
jag vaknade helt utvillad och jätte glad...
jag låg raklång över sängen..skönt att kunna bre sig riktigt ordentligt hahaha

jag måste se till att få såna stunder igen då och då..och ha tjejkvällar igen ...
innan hade jag det ju en gång i månaden med sara,chipe och rose men det ran ur sanden när dem fick barn...får ta upp det igen...

nä ha en bra kväll
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0