ännu mer..............=((((((((((((

i helgen lyckades jag att skota en tredjedel av upp farten....
och hur lyckat var det då....
nu har det snöat i två dar...håller på fortfarande...
sååå jäkla trist....
visserligen bara tunt fint snö nu men ändå...
så jädra typiskt...
jag måste få plats med en massa bilar här på lör då jag ska ha tjej kväll...
men med all denna snö..vart ska dem få plats att parkera???
som de är nu kan dem bara köra in på ena halvan och ställa sig annars så fasgtnar dem .....
och jag vet inte när jag ska hinna få det färdigt heller...
jobbar i morgon och är på kurs på tor....
fre och i dag måste jag handla, städa och förbereda...
urk blir ont om tid....

men skoj skoj ska det bli....
som tur är så blev ajg ledig på fre skulle ha jobbat annars....
så jag jobbar på måndag i stället...

nä nu måste jag kolla upp tågbiljetter till april
ha en fortsatt bra dag kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0