duktiga..

jag har såna duktiga barn...
var på utv samtal med willes lärare och han sköter sig i skolan =))
kunnde dröma sig iväg ibland på lektionen ...

sen på simmningen i dag fick ajg veta att han ska upp en grupp till nästa termin =)
nu ska han börja på simskolan ute i stora basängen och han fick välja att simma en el två dar i veckan..han valde två hahah

max uppförde sig exeplariskt när jag var hos barnmoskan och när vi nvar hos lärarna =))
såna duktiga pågar jag ahr fått =)))
man blir så stolt över dem hela tiden.

mitt blodtryck var inge vidare i dag..låg för högt brukar inte göra det...
kan vara hormonringen som gör det..ska ditt igen om två veckor och är det högt då med så åker jag på spiralen igen i alla fall...
börjar tro att det är det bästa i alla fall...
mår konstigt har tryck över bröstet och i bland får jag anstränga mig för att kunna ta ordentliga andetag...

nä nu ska jag försöka slappna av och varva ner framför tv innan jag lägger mig...
max har redan sommnat och jag skulle kunna göra det nu också utan problem.
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0