Grrrrrrr

Jag blir tokig på ungarna ibland....
Vi vaknade inte förrän kl 11 i dag när james ringde...
Vi han vara vakna i knappt 40 min sen började dem att bråka..
Inte lyssnar dem heller...
Jag bara grrrrrrr
Nu är dem tysta och sams i alla fall...
Men dem är väl lite rastlösa...vi har ju inte hunnit göra något än för jag har ju jobbat mitt på dan och när jag kommer hem så är det ju middag och sånt.....
Men i morgon kan dem leka då ska vi till katta och Kalle på midsommar firande...ska ta med badkläderna till dem också så kan dem bada....
Och är vädret bra så ska vi åka på picknick mesans gubbarna golfar...
Jag vill ju ut och bada och sola nu när solen är framme in men nej då....då måste man köra till ett varmt jobb i stället urk...
Och självklart så jobbar jag helgen och en hel del nästa vecka...
Ja ja vi får ta det som det kommer..
Jag är såååå sjukt trött...vad är det med mig?
Kan sova hela dan känns det som...
I förgår sov jag till tolv och hade kunnat fortsätta sova om jag velat..
Jag skulle kunna gå och lägga mig igen...
Måste komma ihåg att köpa en solcrem så vi smörjer in oss...
Hoppas det är finns väder på mån för då hade man kunnat åka till lomma Bech och bada kanske efter jag har varit hos min handläggare....
El så kan man Juneau nån annan stans och bada och kidnappa med sig katta och barnen Wii
Hahah det lätt som en bra ide....
Nä dags att göra sig i ordning...
Jobbet kallar...
Men det är ju bara två timmar så det går fort...
Man hinner ju knappt börja med något känns det som innanhav ska hem igen...
Nästa vecka ska jag prova på fyra timmar om dan fram till sem
Wiiiii bara tre veckor kvar innan semestern...
Måste kolla upp så att jag inte blir av med en hel sem dag fast jag har halva sjukskriven...
Det var nån på jobb som sa att vi inte kan ta halva semester dagar för dem drar en hel i alla fall...
Men det låter inte rätt...
En av våra ssk har kommit tillbaka efter att hon pluggat och hon undrade varför jag var kvar på jobbet...hon vet att jag inte trivs längre och nu när jag har ont också så ska jag inte vara kvar...
Hon sa till mig att tänk inte för mycket utan bara ta steget...
Jag är för ung för att fastna där och jag är för bra för att slita ut mig där..
Jag kan mer =]
Känns skönt att ens ssk tycker man är bra och och att hon är uppmuntrande
Nä en sak i taget...nu två timmar
Jag har lite andra saker på gång...
En sak ger mig inga pengar men som jag verklig en vill göra och den andra er mig pengar om jag bara sätter fart hahaha
Nä ha en underbar sommar dag i värmen
Glöm inte drick ordentligt
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0