F*N

skulle inte ha ytrat mig för fort i går...
nu har ledeningarna frysit helt och vi har inge vatten alls inomhus...
som tur är så får vi vatten från garaget åt minstonde...men nu ska man börja kånka vatten igen =(
sååå jäkla trist...avskyr detta..samma jäkla skit varje vinter så fort det blir kallt...kvittar va tussan vi än gör med em där rören....
som tur är så ska inte kyllan vara så länge till enligt väderprologen....får hoppas det....

vaknade med ont i halsen och huvudet i dag så nu är man förkyld till råga på allt....har jobb om ett par timmar =(

dessutom är det sjukt kallt ute....någon el några har varit uppe vid postlådorna och kastat ut all reklam och post backom lådorna så jag och wille plockade upp och sorterade ut allt i sna lådor igen....men sen känndes det som om fingrarna skulle gå av...

jag vill verkligen ha VÅR NU!!

nä nu ska jag försöka få mig en kopp te till min hals
ha en bra lör
kram


Kommentarer
Postat av: katta

vad tråkigt att du börjar bli sjuk :/

2012-02-05 @ 19:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0