resande....

ja då v ar vi på väg... nu sitter jag och max på tåget upp =) skönt ska det bli... blir som en mini semester..behövs... max fick låna willes ds vi kan ju inte hitta max... tur jag har mobilt bredband som jag bet för en dag el vecka =) tiden på tåget går mycket fortare då =) i går var vi nere i malmö och köpte en golf till james en 94.. han fick ju en bonus från jobbet denna månaden och det räckte precis till bilen nu har han en liten morot att bli klar snabbt med körkortet =) han var helt lycklig när han fick köra bilen hem... han behöver detta. han fick även besked på att han är en av dem 35 som dem säger upp i år....så efter okt så är han inte kvar på hörs plåt längre... men han har två ev jobb pg om han bara har körkortet... så för james var det en riktigt bra dag i går =) jag var även in på skatteverkets sida i går och kollade deklarationen.. jag och james får tillbacka penngar =) vilken tur..behövs. ja våran morgon startade lite ryckigt... var uppe i god tid. men sen höll vi på och missa willes buss..för traktorn framför oss la ut ny grus på vägen så det blev ju kö backom honom men bussen såg att vi var på väg så han väntade in honom.=) sen hem och fixa det sista innan jenny kom och hämntade oss.. när vi kommer fram till stationen så märker jag att jag har glömt mob hemma!!!!!!!!!!!!! har aldrig hänt innan. så hon kör i 140 hem till mig och hämntar den tog henne 6 min... kom tillbacka precis när det var meningen att tåget skulle gå men vi hade tur att det var 10 min försenat. nu är vi i kapp tiden och allt annat flytter på som det ska =9 men det blir alltid något när man ska iväg och man är små stressad. hoppas alla har en underbar dag i solen kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0