vikt..

är så trött på detta..
och nu börjar jag bli orolig igen..
vad ska jag GÖRA!!!!
wille går bara upp i vikt..
han väger 58 kg nu...
det är vad dem vill att jag ska väga för min längd nästan....
han ska bli 10..
men jag kan inte dra in på något han får ju knappt godis...
vi har inge saft el läsk
äter inge grädde el annan fett mat...
han simmar två dar i veckan
har sin gympa
leker konstant med kompisar
har scouterna en gång i veckan...
jag håller portionerna små och mycket grönsaker och frukt..
men det hjälper ju inte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

går man till läkaren gör dem inget för jag är ju krafftig och just bara för den anöledningen så annser dem att ajg sitter och trycker i min unge mat
men min andre son då!?
varför är inte han stor??
han är smal som en pinne och äter samma som wille till och med mer många gånger...

jag har alltid haft problem med min vikt jag vill inte att han ska ha samma problem...
och han är aldeles för liten för att redan lida av det...
detta slutar aldrig bra om man inte får stopp på vikten nu...

kram


Kommentarer
Postat av: Suzzie

Det är helt sjukt att dom inte gör nått åt det..

Dom kan inte bara dra slutsattsen att du göder honom bara för att du är kraftigare..Det är helt stört..Lita på vad du säger och ta det på allvar och undersök vad felet kan va..För nått måste det ju faktiskt va..Jag väger 58 kilo!!! Dom borde ju verkligen förstå själva att nått är galet.. =(

Hoppas ni orkar stå på er och verkligen få nån som kan hjälpa er att reda ut det!!



Älskar er!

2011-02-21 @ 03:00:13
URL: http://suzziie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0