jul stök

i dag har jag fått köttbullarna gjorda till på fre =)
i morgon ska jag göra knäck och sen så ska jag göra saffrans krans med mandelmassa i morgon också....sen blir det inget mer..jo lite pepparkakor med barnen...

jag hittade påslakanset med svamp bob på på lidl i dag och kunnde denna mamma låta bli att köpa det till max?? NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
så han får ännu en julklapp =)
han kommer bli så glad han verkligen ÄLSKAR svamp bob..och jag hade tur för det var det sista som fanns kvar =)
fanns i filt också men det hade jag inte penngar till...

alla klappar är klara och inslaggna =)) skönt...
ja svärmor kommer väl i morgon och hämntar deras julklappar...
snart julafton känns lite skumnt jag har inte riktigt helt fått in nån julkännsla än.....
kanske för att jag jobbar så mycket i år...nu jobbar jag ju lil julafton och sen julhelgen =) men bara 3 dar till på jobb sen har jag en vecka sem =)

måste packa snart också...öhhhhhhhhhhhh va jobbigt det blev.
kommer stå med det i sista minuten som vanligt....inte lätt när man jobbar och har en massa annat att hinna göra också....

i dag har vi haft 15 minus urk kalt på golven och vattnet nästan frös i ledningarna så jag hoppas dem inte gör det under natten...

nä ska små stöka lite i köket
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0