sthlm här är jag...

ja då var man i stor stan igen...
=)) skoj
inger snodde barnen direkt och ska ha dem nu i tre dar...
snacka om att det är skumt att inte ha dem här..men sammtidigt väldigt lyxig känsla...

ska ta ett bad i kväll med ett glas vin =))
var ner en sväng till farsta med mamma i dag och bara strossade..
mysigt..
nu har jag tid helt med bara mamma =)
länge sen...
nu ska vi snart se på desperate housewifes....

jag har sååå ont i mina fätter och i rygg och axlar...
kommer få problem med det i morgon...

tågresan gick bra förutom att vi kom på fel vagn för att dem flyttade om dem...
vi stod längst fram men skulle vara längre back...
men så han vi inte gå ditt så vi fick kliva på och stå i 40 min till nästa station innan vi kunnde komma till vår vagn och våra platser...
men när vi väl var på plats gick resan snabbt...
barnen sköte sig jätte bra...
achilles tyckte det var lite läskigt...
när vi klev av i centralen skakade hela buren..blev så mycket intryck och massa mäniskor han inte är van vid...
när vi kom till mamma nosade han för fullt och sen blev han kär i elsa och har följt efter henne överallt i dag hahaha
hon är helt trött på honom nu så hon kommer nog tycka det är skönt att han åker hem sen hahahah
achilles är svag för stora flickor och shäffrar =))

pratade med james i dag...
det snöar hemma!!!!!!!!!!!
snacka om bra tajming att åka iväg...
men det försvinner väl snart igen...
nä ha en bra kväll kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0