länge sen igen

oj oj va tiden går...
nu var det länge sen jag skrev igen...

jag har haft rätt sån otur på sistone....

vår varmvattenberedare gick ju sönder så vi fick ju handla en ny...
dan efter så har vi inget vatten alls för då har vattenpumpen gått sönder i stället så det blev att inhandla en ny sån...men vi fick skafa nya kopplingar också för dem gammla var för små....

sen skulle vi ju byta bromsar på bilen så vi åkte och köpte bromsskivor och bromsklossar..
kommer hem och james ska byta dessa då ser han att vi fåt fel bromsklossar så jag får åka och byta dem...
james fick inte loss dem sen så vi fick ta hjälp av marcus som hade full sjå...dem hade rostat fast ordentligt...
sen skulle han sätta ditt bromsskivorna och då vissade det sig att dem också var fel.....
så jag fick köra en tredje gång för att byta....och jag fick dessutom ta mig till malmö alla gångerna....el rättare sakt två vändor körde folk mig eftersom jag inte hade en fungerande bil...

sen har max varit jätte förkyld ett par dar med hög feber och hosta...
i morse vaknade jag och är dunderförkld...
dessutom jobbar jag hela påsken..så ska snart iväg och jobba kväll urk...

i går var kalle och katta och barnen här...
vi grillade för första gången i år mm gott vi gjorde grill spett....
sen hade vi marängsvich till efterätt =)

jag har varit ledig 8 dar från jobbet..det var riktigt skönt...
fick en hel del städat och rensat i skåpen...
och körde till tippen...
har fortfarande mycket kvar men alltid en början =)

på tis så ska dem börja gräva här för det kommunala vattnet och avloppet nu =)

nä nu ska jag göra mig i årdning och sen så ska jag dricka lite te för halsen...

hoppas alla har en mysig påsk
kram


Kommentarer
Postat av: suzzie

Naww..stackare!! Krya på dig till ni ska upp!!! Saknar er så mycket! Puss

2010-04-04 @ 02:33:00
URL: http://suzziie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0