Väntar....

Nu sitter vi och väntar på att Eurovision ska börja så man kan heja på loren....
Idag har vi varit iväg och träffat james mammas kusin som är lika gammal som james....vi fick vinbärsbuskar av henne som hade mycket bär på sig så jag hoppas att dem tar sig....sen fick vi rabarber så det blev årets första rabarberpaj till efterätt i dag =]
Max var på kalas i dag..och Wille sov över hos en kompis i går....
Nu skriver jag med min nya iPad som jag fått av james....smidig som attans...nu ska jag få klart hemsidan med smyckerna bara..har ju börjat på den i alla fall ....alltid något efter lång tids tänkande och tjatande från mig att jag måste göra den hahaha
Nästa vecka blir jag ensam med pojkarna...james ska jobba i sälen hela veckan och kommer inte hem förrän sön natt nästa vecka och han åker i morgon kväll....är lite ovant och man får vänja sig för som det ser ut kommer han ligga ute i ett år och bara vara hemma på helgerna....men han kommer ha en vecka ledigt efter nästa vecka så det är bra...
Jag har börjat jobba igen men bara två timmar om dan nu i början för att sakta vänja mig och. Känna mig för hur det går....i tor jobbade jag mellan två och fyra och det kändes så dumt för man han ju inte börja på något...men i morse jobbade jag mellan sex och åtta och då har jag medicindelning så då går tiden fortare.....men jag får ont av det lila jag gör....hoppas det blir bättre när jag får mina special sulor sen...känner att jag vill inte jobba där längre...det är två st som har sakt upp sig på min avd nu när jag varit borta..och tre st från andra avd så dem står med fem toma tjänster och det är inget bra betyg för dem...
Däremot var det riktigt skönt att träffa ARB kamraterna igen och det kändes så skönt att dem var glada att ha mig tillbaka..
I går så skulle andra helg laget på middag i Hässleholm och jag skulle ha följt med men james var och golfare och kom inte hem i tid....men jag var rätt trött så det gjorde inte så mycket....jag och Max åkte och handlade hem lite gott i stället så det blev grillat och grillade marsmalows till efterätt...
Har varit väldigt irriterad och lätt retlig nu ett par dar,..el rättare sakt i går var en hemsk dag jag var hur bitchig som helst hela dan för allt....idag är det lite bättre hahaha är däremot otroligt trött bara...
I morgon ska vi till svärmor på morddag middag....hade velat vara hos min mamma men det går ju inte."
Så mamma...glad mors dag i förskott för jag vet du läser här =]
Men jag ringer dig i morgon också hihih
Jag har lyckats få lite färg men har bränt mig lite och sen varit dålig på att smörja in mig så jag har blivit torr och börjat flaga lite.".
Nä nu ska jag plocka fram lite gott och så ska vi bänka oss framför TV4
Hoppas alla får en bra kväll
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack tack,gullunge..puss

2012-05-27 @ 19:39:35
Postat av: katta

Ojdå inget bra tecken att så många slutar hoppas du snart med kan sluta men man måste ju ha något annat innan...



Vi måste snart ses ju bara ta bilen hem till mig någon dag så kan vi sitta ute njuta på min altan slippa alla måsten hihi ....



Kramis

2012-05-28 @ 09:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0