SNÖ!!!!!!

i dag kom årets försa snö!!!
inte så jätte mycket men barnen fick ihop till en snö gubbe i alla fall =)
dem var såå glada..dem slängde sig ut när dem såg att det snöade =)

tur jag tar tåget och inte kör bil till sthlm om detta nu ska stanna och komma mer....inge skoj att köra i..

har varit hos sjukgymnasten och fått akupunktur...ska få det en gång i veckan nu för att se om det kan hjälpa mig mot värken...

fick fika besök av goa katta också =)

har äntligen städat ut julen...satt upp nya gardiner =)
så härligt att i morgon börjar vardags rutinerna igen..alltid skönt fast det är myssigt med alla storhelger också...

nu ska jag läsa innan jag förhoppningsviss sommnar =)
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0