mormor 90 år =)

min överasning blev lyckad...
mormor blev jätte förvånad och jätte glad att jag och pojkarna kom upp till hennes födelsedag =)

va gör man inte =)....man kan ju inte missa en sån sak!!

trevligt blev det och mycket fika...
mormor somnade sen hon var helt slut stakarn....
foton blev det ju en del också hahaha

här kommer några av dem...



jag och bästis mamma =)



busfröna jag oh inger =)



mammsen och mormor =)



pojkarna ihop med sin gammel mormor =)



mamma, sus och mormor =)

max älskade den hemma gjorda prinsestårtan och då framförallt marsipanen hahahaha han åt upp allt...

kram


Kommentarer
Postat av: katta

Gud vad lika ni är ;D Menar du och din mamma och din mormor ...Så nu vet du hur du kommer ser ut ju ;D hur snygg som helst

2012-01-21 @ 01:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0