lugn helg

denna helgen har varit lugn och skön..precis vad jag har behövt...
har varit hur o social som helst har inte träffat någon!!!

i går åkte james och pojkarna över en sväng till kalle =) så jag fick en skön stund hemma...
drack ett glas vin och åt godis och låg i soffan och bara såg på fiolm =) kunnde inte bli bättre...
behövde verkligen ladda mina batterier...
i dag var barnen iväg med sina kusiner och fastrar och gick på bio och såg lejonkungen och sen var dem på mc donalds så dem har haft en rolig dag och vi fick njuta av tystnaden en stund=)

hahahaha jag är inte van vid att dricka så jag drack ett glas och var heltutslagen i dag...
sov länge på morgonen och sen sommnade jag i tre timmar på soffan hhahah och nu är jag trött igen och ska snart lägga mig ;)

har nog verkligen behövt detta...

nu har jag två arb dagar framför mig plus ett personal möte....

jag hade medarbetarsamtal i fre och fick som mitt projekt att hitta på några utomhus aktiviteter vi kan göra/åka iväg på med dem boende...och att jag ska välja någon att arbeta ihop med....
berättade det för två av arb kamraterna och en av dem blev ju hur negativ som helst direkt så man blev ju rätt så deppig när man gick hem....

jag vill och behöver verkligen något nytt snart...
dags att ansäka till högskolan igen =) ansökan ska varqa inne enast april...

måste få en remiss för att få en utprovad sula till skorna..har såå sjukt ont...
akupunkturen går bra men hon tog ett par nålar mer denna gången och jag har verkligen varit mer trött efter det...men det håller min verk lite i shak så det funkar ..mennu har jag bara en 3 gånger kvar sen måste man göra ett uppehåll innan man kan ge sig på det igen...

i fre var vi till den nya godisbutiken som öppnat här..och om dem hade mycket gott =)
jätte mycket hårda lakritsar som jag älskar mm så det harblivit en del sånt i helgen...

nä nu ska jag lägga mig

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0