första samtalet..

hahahahahah idag ringde max sitt första samtal själv till en kompis =)
dem fick telefonlista till alla från klasen idag och max kännde att han ville leka med en kille från klassen i morgon..
så när jag står och packar upp varor så hör jag honom prata med någon och går och tittar då siter han i telefon hahaha
men hans kompis var inte hema så han pratade med hans pappa och kom sen och frågade efter vårat nr som han sen gav till pappan så att han kompis kunnde ringa när han kom hem =)
sen gick han och väntade och nu har dem bestämt att dem ska leka i morgon =)
hahahaha så söt..han viste hur hans namn stavades och sen slog han nr =)
han börjar bli sto han också min goding hhaha

james kom hem i dag men måste upp till värnamo i morgon men jag har han hemma över natten i jalla fall..
jag lyckades byta tur så jag är ledig i morgon vilket är tur för james kommer hem sent...

nu ska jag fortsätta läsa i min bok den är spännande nu
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0