utv.samtal

idag har det varit en rikgtigt seg dag..
kanske för att det är såå mörkt på morgonen och idag var det så dimmigt att man knappt såg vägen framför sig..

blev 8 min solning efter att jag lämnat barnen i skolan.
sen sommnade jag en stund hemma..har varit riktigt trött i dag.

vi var på uvt.samtal med willes lärare och det gick bra =)
min goding sköter sig i skolan =)..läraren sa att han var en kärpojke =)..nu är denna mamman stolt =)

nu känns det som jag kan gå och sova igen så i dag blir inte allt för sent...

jag har funderat massa i dag och känner mig mest osäker och lite upp och ner i huvudet av allt...
vet inte hur jag ska kryssa i papprena som jag snart måste skicka iväg!!!
vad vill jag och vad tycker jag???
jag har heller inte att åka upp en vända till så det får bli att stanna hemma..men inger går så hon kan informeras...
men fick veta idag att den näst äldsta systern ska gå på boupptäckningen ev för hon var tydligen lite nyfiken och det gör ju mig nyfiken på att gå bara av den anledningen...kommer det komma några fler av dem andra??

man vet inte hur man ska göra med alla kännslor...
har ju skrivit till min ena bror men han är ju då inte den mest snabb skrivande man som finns så det lär ju dröja lite innan man får svar igen...vi är ju lite nyfikna där och veta hur han är..

blir alltid nere och sentimental direkt jag kommer hem...
saknar alltid min familj så oerhört mycket mer då..så tråkigt att bo så långt ifrån och inte kunna träffas när man vill...
nu har jag ju en mycket störe familj att längta efter....

mina nerver fixar inte allt som är runt heller....jag vill ha mitt hus för mig själv med min familj...
jag vill ha ett nytt jobb och jag vill sluta ha så ont hela tiden som jag haft på sistonde.

nu ska jag förhöra wille..han har no prov i morgon
kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du vännen det är inte så lätt att veta vad man ska känna och tycka och vad man vill med allt som händer runt oss nu!!



Jag har precis som du väldigt blandade känslor i allt, ena stunden tycker man att det är okej, i nästa spännande och i nästa har man ångest för att sen vara glad för att sen bli deppig och så snurrar det på....och jag har en förmåga att gå runt och känna mig jätte speedad inombords !!! det går liksom inte att stänga av hjärnan! den går på högvarv hela tiden=( och det är något som jag aldrig upplevt förut...skit jobbigt=(



men vi landar i det här så småningom ska du se.....allt behöver sin tid......



men jag tror att du skulle behöva ha det lite lugnare runt omkring dig och då framför allt i ditt eget hem!!!!



jag ska också hålla tummarna för att du kommer in på skolan så får du lite nytt i vardagen =) och nya förutsättningar på arbetsfronten !!!



det ordnar sig med allt ska du se <3



Kram syster<3

2011-10-27 @ 22:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0