denna dagen

ja då får vi se vad denna dagen har att erbjuda...

just nu är barnen i skolan och jag ska väll försöka att tvätta undan lite ur tvättkorgen...
ska in en sväng till eslöv i dag sen ska jag FÖRSÖKA att ta det lungt..
tråkigt väder med regn är det i dag =( hoppas det är bättre väder i morgon då max ska vara ute hela dan med klassen.

såå seg man är i dag...det är ju så jäkla mörkt på morgonen när man går upp så det gör det lite svårare att vakna till..

hahaha i går när jag gick och öla mig så sov james redan men så fort jag satte mig ner i sängen så reste james sig upp och pussade mig sen låg han och snarkade igen hahahaha
tror jag fick den i sömnen haha

nä om mkan skulle komma i gång..
hoppas alla får en bra dag
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0