otur

jäkla skit säger jag bara!!!!!
NÄR ska min otur ta slut....
jag blir knäpp...
nu kommer jag att få snygga blåsor på armen också!!!!
NU RÄCKER DET

jag brände mig när jag skulle ta ut gratängen ur ugnen =(
jag är såå jäkla klumpig och jag borde verkligen vara portförbjuden från att få använda ugnar för detta är inte första gången jag bränner mig när jag ska ta ut el sätta in något i ugnen grrr

wille kom hem sur som ett åskmoln och tyckte att hans lärare var knäpp...
han hade räckt upp handen på allt i dag men läraren frågade aldrig honom..sen var det bara en sak han inte kunnde och då frågade läraren honom om svaret och eftersom han inte3 kunnde det fick han en extra sida i läxan...
nu nu har han suttit i en halv timme och babblat hur dum han lärare är och att han var trött på läxor och att det var skönt att det är fre i morgon hahaha
för sött
jag sa välkommer till skolans verklighet det kommer tyvär inte bli lättare då satt han bara och mummlade en massa men nu är han igång med läxorna i alla fall haha
men han var hungrig så sockret var väl lågt..
han har ju fått i sig en banan och det bättrade på humöret lite ;)

nä nu ropar han dags att förhöra honom på ord

kram


Kommentarer
Postat av: katta

Lider med dig du behöver verkligen att jag kommer på lördag :D

2011-11-11 @ 00:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0