ny medicin

fick en tid till läkaren i dag och hon var ju i alla fall trevlig fast hon inte riktigt visste vad det kunnde vara för något med mig....
nu har jag i alla fall fått en ny medicin se om den hjälper...för den gammla kan vara den som gör att jag mår konstigt och den borde ha ve
rkat mer eftersom jag ätit halva kuren....
hostmedicin fick jag också...

sjukskriven över helgen så nu är jag ledig till tor och DÅ ska jag vara bra igen!!!!

var och servade bilen i dag och det blev ju mycket dyrare än jag räcknat med det är inte klokt...
gu va det kostar att ha bil egentligen..det är en av dem sämsta investeringar man kan göra...

annars har jag gjort väldigt lite i dag...
nu sitter vi och ser på idol och har lite fre myss =)


åhh va jag älskar mina barn =)
så härligt att dem fortfarande vill myssa med sin mamma =)
hoppas alla får en mysig kväll och att alla får en bra helg
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0