ladies night 2011 =)



ja då har årets tjejkväll varit!!
det var hur bra som helst och i år var det bästa året hittils..dels för att dem var grymt bra och dem hade rock låtar så musik valet var riktigt bra i år och sen för att jag och katta gjorde det till en hel helg i malmö =)

började med att hon hämntade mig ock så körde vi till malmö och letade upp vårat hotell =)
vi fick ett fint rum och det fanns ett badkar också som jag självklart inte kunnde motstå innan vi chekade ut på sön ;)



vi gjorde oss i årdning på hotellet och sen begav vi oss till arenan och där började det med att apparaten till bilgaraget tog kattas kort så vi var tvungen att säga till så dem kom och låste ut det till henne =)
sen gick vi och hängde av oss våra jackor och strosade runt och deltog i lite tävlingar innan vi hämntade våran fördrink som i år var cider =) mm gott!!



vi hade riktigt kanon platser i år...vi satt tredje bordet direkt vid chenen =)
maten var också god...inbakad lax m ris och så chokad mousse kaka till efter rätt =)



sen blev det show =)


blev ju lite autografer också =)
både jag och katta luyckades dessutom fånga varsin blommbuket som artisterna kastade ut på slutet =)...
så jag fick fina blommor från en stilig man som inte var min man hahaha


sen blev det ju efter fest med massor av tjejer och dem var inte kloka vissa av dem..helt vilda..två st tjejer hade ner högtalarna från schenen där ett band spelade på festen....och et gäng yngre tjejer hafade tag i en av dem stakars servitörerna så fort han gick för bi haha


efter festen åkte vi tillbacka till hotellet =)
vi sommnade vid tre typ =) (el egentligen fyra men vi fick ju vrida tillbacka kl så vi fick en hel timme extra )

på morgon blev det god frukost buffe...

och sen begav vi oss ut i malmö på lite shopping och bara strosade omkring...drack en kopp kaffe och tittade på folk som gick omkring...
blev kina mat till lunch och efter en väldigt myssig och underbar helg så körde vi åte hem. =)



en sån här helg borde alla tjejer unna sig en gån om året =)
kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0