hobby =)

i dag var det fullt hus här hemma ett tag...
wille hade sin kompis hemma som sov över till i dag och sen kommer deras farmor och kusin nadja förbi...
sen kom jenny och hämntade sina saker men hon behöver komma en gång till hon hade mer än hon trode här haha
sen var kusin moa och jessi över...
men sen helt plötsligt så vart det helt tomt och jag fick ett par timmar själv...
james åkte och hjälpte en kompis
ungarna åkte med farmor hem en stund..

såå jag lyssnade på musik och pärlade och har fått en hel del armband gjorda idag och örhängen =)
var så skönt att pyssla med sin hobby en stund...det var länge sen jag gjorde det =)
ska fota dem i morgon....

nästa års pärlträff är bokad =) det är 5 års jubileum och jag och inger har varit med ända sen början och denna gången slår vi på lite stort och bor kvar på hotellet  =)
men jag måste verkligen börja lägga undan lite penngar så jag har att handla nya pärlor för...
står alltid där varje år och har inte tillräckligt till allt man vill köpa hahaha
så i april blir det upp till sthlm igen =)
och då får jag träffa min underbara stora syster och hennes familj igen och så mamma, mormor och sus och inger =) <3
längtar redan...

men först så kommer julen att se fram emot...
älskar julafton =)

i går var jag hemma hos en kompis och fikade...blev längre än jag tänkt mig så det blev att sätta fart på middan när jag kom hem...
passade på att handla på vägen så jag behöver inte tänka på det i veckan =)

på tis får james veta om han får anställning el vad som händer...praktiken går ut då....vi hoppas ...
jag har lyckas fixa barnvakt på tis eftersom både jag och james jobbar kväll...
sen på ons kväll är jessi snäll och passar barnen igen för då ska jag på julkonsert i södrarörums kyrkan med siv och lyssna på kevin borg =)
ska bli såå skoj...

nä nu är det dags att lägga sig så man orkar upp i morgon och få iväg barnen till skolan =)
hoppas alla haft en bra helg
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0