humör...

nu har jag bara ikväll kvar också att jobba =) i helgen har jag inte varit på allt för bra humör. varit irriterad på james för att han stannade hemma hella föra v. i lör var jag på s¨å dåligt humör så jag hade kunnat klippa till nån. i fre när jag kom hem var jag ledsen när jag la mig och sen sov jag dåligt hela natten. på jobbet har dem varit extra jobbiga och tjatiga i helgen. jag har bra tålamod men i helgen lyckades dem passera min gräns. börjar bli lite nervös inför fre. kommer det komma några av våra släktingar? hur kommer dem att vara i så fall? sen har jag hormonrubbningar just nu..får så varje månad såå jäkla störigt. börjar dessutom bli små förkyld nu när jag ska åka snart såå typiskt när jag klarat mig ett tag. och sen är det snart april... min kropp vet atomatiskt...jag mår alltid dåligt och är lätt stött så fort det närmar sig tims födelsedag. jag vet att det är då, men tänker inte så mycket på det utan blir varje gång förvånad över mitt eget humör och beteende varje gång.... jag är van att bara trycka undan allt och fortsätta som vanligt..men detta är min kropps sätt att säga att jag måste ta tag i sakerna nån gång. jag saknar honom sååå mycket jag önskar honom tillbacka... men jag vet att det inte går. jag har mina två godingar som ser till att mamma håller sig uppe och fortsätter med livet utan dem hade det varit jobbigt. nu kan jag tänka och prata om tim utan att det känns som att hjärtat ska gå sönder lite till. han har fått mig att inse att livet är för kort för att slösa bort.. man måste leva här och nu =)därför är jag noga med att pojkarna vet hur mycket jag älskar dem =) man får ta till vara på det man har och vara tacksam över det. james kan verkligen få mig att älska honom sammtidigt som han är duktig på att få mig att bara bli så trött och arg på honom att jag bara vill flytta. alla har sina upp och ner gångar i ett förhållande men ibland blir det bara fööör mycket. så kännde jag det i helgen. vi gör inget tillsammans knappt. gör inte speciellt mycket som familj heller ibland... alltid jag och barnen, han är svårare att få med på saker. han vill inte. men mest ledsen blir man när det känns som han inte allt bryr sig om en längre..då blir det jobbigt. jag hoppas det blir bättre när han har sitt körkort... då kan han göra saker och åka vart som helst med barnen och själv.. hans livs lust kanske kommer tillbacka så att han kan bytta jobb också så han börjar må bra. mår man inte bra så är det inte lätt att engagera el vara glad med någon annan. men man får ändå försöka om man har familj. jag har börjat känna mig rastlös... jag vill ut och resa...vart som helst bara för att få komma bort ett slag. jag vill plugga men kan inte bestämma mig för vad. vill ha ett nytt jobb. göra mer saker överhuvud taget med james och barnen, vänner jag vill orka hålla på med mina smycken mer och få en hemsida att pyssla med. vill lära mig ett språk lära mig dansa träna och få årdning på min vikt. ja listan kan bli lång... men jag har inte orken el känner mig låst att inte kunna göra vissa saker. jag vill bara att det ska hända lite roliga saker. varför är många män (inte alla finns nog undantag) så otacksamma efter ett tag och slutar bry sig om att pyssla om oss?! tar oss för givna och blir totalt lata. jag kan störa mig på att james bara sitter vid sin data hela tiden. jag gör massa för honom men han ser inget av detta. säger man något säger han bara att han gör minsan också saker. jag tar penngarna, jag jobbar inte på ett lika tufft jobb som han, jag jobbar inte 100 % säger han ofta och hur kul är det att höra. han vet inte hur man gör för att uppmuntra en. blir så ledsen över det. ser han när jag är nere och behöver honom nääääääääää då är jag bara sur hela tiden, bara för att jag inte alltid orkar gå omkring och vara glad och trevlig hela dagarna. ändrar jag mig lite så är det världens katastroff. folk ser mig på ett sätt och då är det som att jag alltid måste vara på det sättet annars är jag otrevlig och sur. men jag mår också dåligt!!!!!!!!! jag vissar det inte för jag har lärt mig att inte göra det. en tung börda. nä detta blev ett trist inlägg. hoppas alla har en bra måndag. kram

Kommentarer
Postat av: katta

sänder dej en kram du är en underbar vän <3 <3

2011-03-24 @ 12:48:02
URL: http://kaan74.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0