begravning.

ja då har man det avklarat.. har inte orkat skriva... har varit tumult i mitt huvud... blev så konstigt och jobbigt kännslomäsigt... värre än jag trodde det skulle bli. fått information att bearbeta och träffat en farbror igen som kom i håg mig... det känndes bra =) men jag känner att jag har så delade kännslor för pappa. jag har mått dåligt och varit helt off i två dar. men det börjar kännas bättre. jag vet inte vd jag ska skriva har mycket tankar som snurat och jag orkar inte skriva. nä ska bara njuta av min under bara mamma nu medans jag är här och resten av min underbara familj =) vill nu bara att mina systrar börjar prata med varandra igen för det är jobbigt att se dem vara osams. massa kramar och älsakr er! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0